INFORMATION

Træskibs Sammenslutningen
Handels og Leveringsbetingelser
Der tages forbehold for fejl og mangler på netbutikken i såvel tekst som priser.
Bestilling og betaling:
Alle priser i vores butik er angivet i DKK (Danske Kroner) inklusive moms, medmindre andet tydeligt er angivet.

Alle ordrer indgås på Dansk.
Totalprisen på din ordre vises og vil være det beløb, der trækkes på dit Dankort eller VISA/Dankort. Kreditkortbetaling foregår via en sikker server. Du får altid oplyst fragtprisen før du gennemfører dit køb.

Her i butikken kan betales med Dankort & VISA-Dankort.
Bemærk:
Den anførte fragtpris gælder kun for forsendelse indenfor Danmark.
Vi sender naturligvis gerne varer til udlandet, kontakt os gerne for nærmere aftale.

Ordrebekræftelse:

Du modtager altid en kopi af din ordrebekræftelse, helt automatisk efter hver bestilling. Denne tilsendes til din e-mail. Skulle du senere ønske at modtage en ny kopi, kan du altid kontakte os.
Forsendelse og levering:
Alle forsendelser pakkes forsvarligt og fremsendes med Post Danmark eller GLS såfremt ingen anden aftale er lavet herom

Medlemskab:
Efter indmeldelse og betaling af kontingent modtager du en bekræftelse på dit medlemskab af TS.
Et medlemskab er omfattet af bestemmelserne i TS' love.
Varekøb:
Vi tilstræber naturligvis, at alle forsendelser pakkes og afsendes samme dag eller dagen efter. Så du modtager pakken senest 3-5 hverdage efter købet.
Der kan dog forekomme længere leveringstider på bestillinger, hvor varen fx ikke er på lager. Du kan dog altid forvente en email fra os, som vil oplyse dig om mere nøjagtig leveringstermin. (Hvis ikke den lovede leveringstid holdes).
Forsendelse Udland (herunder Grønland og Færøerne)
Pr. forudbetaling (øvrigt udland) - Pr. forudbetaling og varene sendes billigst muligt m Post Danmark.
Forsendelse til udland er efter taksterne hos Post Danmark - Særskilt e-mail vil blive fremsendt med totalbeløbet. - Der tages forbehold for, at der skal betales told og anden afgift i modtager landet
Fortrydelsesret:
Du har som kunde altid fuld fortrydelsesret på varer, der er købt hos os. Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du modtager din vare. Købet kan fortrydes ved at sende varen retur til os, eller ved at nægte at modtage varen ved modtagelsen.
Hvis du fortryder dit køb, kan du indenfor 14 dage ophæve købet. Du kan derfor for egen regning returnere varen til os på vores adresse (se nedenfor). Varen skal være i original emballage, ubrugt, uskadt og salgbar igen. Inden du sender varer retur, vil vi bede dig om at informere os herom, og vi vil naturligvis også gerne vide, hvorfor du har fortrudt købet. Når vi har modtaget varen hos os, vil vi tilbagebetale dig varens pris (Excl. Forsendelse/fragt). Vi vil derfor bede dig om at give os dit kontonummer.

Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis emballagen ikke følger med. Husk derfor altid at gemme emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen. (med dette menes mærker, hangere, plastik-poser og evt. knapper mm.)
Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.Varer som er købt i netbutikken kan ikke byttes på den fysiske adresse, dette skyldes alene at vores lager ikke ligger på butiksadressen, og skal derfor altid sendes tilbage med posten tak.
Retur varen bedes sendt til adressen:
TS Træskibs Sammenslutningen
Pulsen 91, st. 3
4000 Roskilde
Tlf.: +45  28 51 39 10  +45  70 23 40 49

sek@ts-skib.dk
Reklamationsret
Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.
Såfremt varen er behæftet med fejl, er du velkommen til at klage såvel skriftligt som mundtligt til vores adresse (se nedenfor). Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget fejl.
Reklamation angående fejl vask og slid vil blive afvist promte.
Registrering af oplysninger og persondata:
Vi registrerer dine køb i vores lukkede økonomisystem, til brug for vores eget regnskab og logistik.
Disse oplysninger gives ikke videre til 3. part, men vi opbevarer oplysningerne i mindst 5 år. Det er kun dit navn og din adresse vi gemmer. Person oplysninger opbevares i et lukket system.
Som registreret har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Virksomhedsoplysninger / Kontor/butik adresse:

TS Træskibs Sammenslutningen
Stjernegade 20 E